Navigácia
Kontakt na nás

ELSON s.r.o
Družstevná 5
831 04 Bratislava
Slovenská republika
tel.: +421(2)55562043
mob.:+421(948)040667
e-mail: info@elson.sk

nájdite si nás na mape

Otváracie hodiny
Untitled Document
pondelok - piatok
14:00 - 17:00
Hľadanie
Vyhľadať text

Informace

Zmluvné podmienky opráv



Untitled Document

Zmluvné podmienky opráv

Servis vykoná opravu po dohode podľa právnych predpisov v lehote do desať pracovných dní (ak nie je dohodnuté inak) vtedy ak dodávatelia náhradných dielov dodajú sučiastky včas. Nezaručujeme prevedenie opravy prístrojov všetkých značiek a veku. V prípade požiadavky stanovenia ceny opravy, rentability alebo predbežného posúdenia reálnej ceny bez opravy bude účtovaná suma za zistenie závady podľa cenníka umiestneného na viditeľnom mieste v prevádzke. Po zistení závady a navŕšení ceny nad dohodnutú cenu v dohode, môže zákazník požiadať o zastavenie opravy a servis si bude účtovať cenu za zistenie závady. Pri prekročení predbežnej ceny servis nepokračuje v oprave bez písomného súhlasu zákazníka.

Pri mimo záručných opravých poskytuje servis záruku len na opravenú časť prístroja po dobu troch mesiacov, nie však na prístroj celý. Čas záruky začína plynúť po prevzatí zákazky v dohodnutom termíne. Vzhľadom na zložitosť prístrojov, môže sa v priebehu servisom poskytnutej lehote závada opakovať. Túto zákazník reklamuje v záručnej lehote a dokladuje dokladom o zaplatení. Pri neoprávnenej reklamácií (uplynutie záručnej lehoty, cudzí zásah do prístroja, porušenie plomby, používanie prístroja v nevhodných podmienkach, zistenie závady, ktorú prístroj pri predošlej oprave nevykazoval i napriek rovnakým vonkajším prejavom) nebude reklamácia uznaná a výkon opravy bude vyúčtovaný vrátane materiálu k zaplateniu. V prípade odmietnutia zaplatenia vyúčtovanej sumy pri preberaní prístroja, servis prístroj nevydá. Pri mimozáručných opravách servis vydá vymenené náhradné diely len ak to bolo dohodnuté pri prijímaní prístroja do opravy. Pri vydávaní prístroja z opravy ho preskúšame len na žiadosť zákazníka.

Ak zákazník neprevezme prístroj po uplynutí posledného dňa stanovenej alebo predĺženej doby do jedného mesiaca účtujeme skladné 5,-- SK za každý uplynulý deň omeškania. Ak si zákazník nevyzdvihne prístroj po uplynutí ďaľších 6 mesiacov po dni uplynutia 1 mesiaca zákazník svojim podpisom potvrdzuje, že súhlasí s odpredajom tretej osobe §656.

Pavol Ondreička


| Autor: Michal Ondreička | Vydáno dne 27. 03. 2004 | 2556 přečtení | Počet komentářů: 275 | Přidat komentář | Informační e-mailVytisknout článek
Aktuálne
17.11.2013: www
toto je naša dočasná stánka, na novej sa pracuje, prosím kontaktujte nás emailom či telefonicky, ďakujeme

29.05.2008: update
po dlhšom čase znovu spúšťame stránku a uploadujeme nové informácie, za pochopenie ďakujeme

26.07.2004: SENCOR
Predstavujeme novú značku klimatizačných jednotiek v našej ponuke. SENCOR
Anketa
páči sa Vám nový vzhľad našich stránok?

Je to super! (3728 hl.)
 
Zaujímavá zmena. (1433 hl.)
 
Hmmm, nič, moc. (1343 hl.)
 
Je to hrôza! (1319 hl.)
 

Celkem hlasovalo: 7823

Tento web site byl vytvořen prostřednictvím phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce. Na této stránce použité názvy programových produktů, firem apod. mohou být ochrannými známkami nebo registrovanými ochrannými známkami příslušných vlastníků.

Web site powered by phpRS PHP Scripting Language MySQL Apache Web Server